Ilmoitan Yritys/organisaatio Ilmoituksen otsikko Kuvaus tehtävästä Vaatimukset hakijalle Ohjeet hakemiseen ja lisätietojen antaja Hakuaika päättyy
Harjoittelupaikka Elenia Palvelut Oy Projektinhallinta -tiimiin kesäharjoittelijaa Seinäjoelle Projektinjohto ja rakennuttaminen -yksikkö vastaa sähköverkkotöiden rakennuttamisesta, onnistuneesta läpiviennistä sekä säännöllisestä sidosryhmäyhteistyöstä kuntien, palvelutoimittajien ja muiden yhteistyökumppaneiden kanssa. Projektinhallintatiimissä osallistut tiimin erilaisiin kehitystehtäviin, jotka liittyvät sähköverkon rakentamiseen. Perehdyt rakennusprojektien yhteydessä tehtäviin turvallisuustason ja laadun valvontaan sekä tuet projektipäälliköitä projektiportfolion hallintaan liittyvissä tehtävissä. Tutustut myös 110/20kV sähköasemiin ja niiden rakennusprojekteihin. Tehtävä edellyttää hyviä IT-taitoja sekä yhteistyötaitoja tiimin jäsenten ja laajan kumppanuusverkostomme kanssa.   Opiskelet sähkövoimatekniikan AMK -insinöörin/ DI-tutkintoa ja sinulla on jo kokemusta työelämästä. Lisäksi toivomme sinulta Itsenäistä työskentelyotetta ja oikeaa asennetta. Tehtävässä tarvitaan myös hyviä yhteistyötaitoja ja kykyä kehittää omaa tekemistäsi. Kokemusta sähköverkon rakennuttamisesta tai vastaavista tehtävistä urakoinnissa katsotaan eduksi.   Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä alan parhaan porukan kanssa energia-alan edelläkävijä yrityksessä. Pääset myös soveltamaan ja syventämään osaamistasi käytännön työympäristössä. Tämä on sinulle erinomainen mahdollisuus oppia lisää alan asiantuntijoilta sekä laajentaa omaa työkokemustasi ja verkostoitua. Harjoittelusi jälkeen sinulla on mahdollisuus jatkaa opinnäyteyöntekijänä tai jatkaa työntekoa opintojen ohessa. AMK insinöörin tai DI-tutkinnon opintoja sekä kokemusta työelämästä. Lisätietoja ja hakemukset pikaisesti Markku Hilden (markku.hilden@elenia.fi) Välittömästi sopivan henkilön löydyttyä
Harjoittelupaikka Tele Radio Finland Oy Harjoittelupaikka Haemme 3-4 kuukauden palkalliseen harjoitteluun ohjelmoijaa. Harjoittelun jälkeen mahdollisuus pysyvämpään työsuhteeseen.  Tele Radio on turvallisten langattomien kauko-ohjausten asiantuntija. Pääasialliset liiketoiminta-alueemme ovat teollisuuden, nostureiden, mobiili-, ovien ja porttien sovellukset. Tarjoamme myös hydraulisten koneiden kauko-ohjaimia. Monimutkaisten sovellusten kanssa laitteemme ohjelmoidaan erikseen asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Käytämme omaa järjestelmäämme, joka pohjautuu Python ja Ruby -kieliin. - Aikaisempaa ohjelmointikokemusta - Tuntemus Python ja Ruby -ohjelmointikielistä on eduksi - Sujuvaa suomen- ja englanninkielen taitoa, ruotsinkielen taito plussaa - Kykyä työskennellä itsenäisesti - Windows-käyttöjärjestelmän tunteminen - Kiinnostusta tekniseen alaan Yhteydenotot ja hakemukset osoitteeseen kesäkuun loppuun mennessä m.uusi-kokko@tele-radio.com tai klo 9-16 arkisin +358400245991 30.06.2019
Työpaikka Sympa Integration Developer Type: Full-time, permanent Preferred background: A few years of software development experience  Work hours: 37,5 hours per week Starting date: asap, negotiable Location: Vantaa (Teknobulevardi 3-5) tai Lahti (Askonkatu 9 E) Application deadline: 19.6.2019  Sympa is the fastest growing HR solution provider in the Nordics. Our cloud-based HR system is used by over 300,000 users and loved by our customers. We have a complete, fully-customisable HR solution that lets businesses focus on people and smart decision-making. Sympa is striving for strong international growth while maintaining the agility of a small business, and this shapes our work culture. Were all connected by a passion for what we do, and a desire to develop in what we do. Decisions are made fast, with flat hierarchy, and everyone who works here is valued for themselves and for their skills. Sympa employs more than 120 ambitious professionals in five countries around the Northern Europe.  We are looking for a motivated Integration Developer that can help us continue in our success of developing flexible integration solutions to serve our growing customer base. We have already integrated to more than 200 different systems and we want to keep this number growing. As integration developer you will design and implement API and file-transfer based, multitenant integrations to various systems used by our customers. You will develop integrations with Java and utilize Mulesofts integration solutions. Your work includes developing, testing, documenting and maintaining the integrations. In addition, you will participate in designing the integrations and cooperate with third party system providers to determine the best integration design. If you are interested, you can participate in the client work as well.        This position is for you if you like to work independently and get a lot of responsibility of your own work and the results. You are not alone - instead, you will be working closely with the Connectivity Product Manager as well as integration consultants and specialists. Therefore, good communication and collaboration skills are highly valued.  We dont require you to be a ready-made integrations guru, but understanding of integration development and previous experience in working with different integration platforms will help you to succeed in this role.     We are looking for:  - A few years work experience in programming with Java - Understanding of integration development - Experience in utilizing APIs (REST, SOAP) - Good communication skills in English  - Great people skills  you are awesome with people of all backgrounds   We appreciate, but dont require: - Experience in working with different integration platforms - Skills in Finnish    Whats in it for you? - The opportunity to work with modern technologies and platforms in an international environment - Versatile and changing projects - you wont be stuck in developing the same product forever  - Career & development opportunities in the growing company (e.g. related to integration architecture) - No nonsense! We keep hierarchy to a minimum, we all know one another, we make decisions fast  and we have fun while doing it - Flexible work hours and opportunity to work remotely - time for your own hobbies and interests!  - As part of our office exchange program you will be able to visit our offices in different countries - Competitive salary and good benefits  In this position you will be employed directly to Sympa.  Sounds like you? Please submit your application letter and CV by latest 19th of June here: https://apply.atalent.fi/sympa-integration-developer-6-2019  Please mention your salary request and possible starting date in your application documents.  You can familiarize yourself with Sympa here: https://www.sympa.com/. For more information about the recruitment process contact aTalents Recruitment Manager Anna Kerava (+358 44 204 9486, anna.keravai[at]atalent.fi). A few years work experience in programming with Java Understanding of integration development Experience in utilizing APIs (REST, SOAP) Good communication skills in English Great people skills  you are awesome with people of all backgrounds Sounds like you? Please submit your application letter and CV by latest 19th of June here: https://apply.atalent.fi/sympa-integration-developer-6-2019  Please mention your salary request and possible starting date in your application documents.  You can familiarize yourself with Sympa here: https://www.sympa.com/. For more information about the recruitment process contact aTalents Recruitment Manager Anna Kerava (+358 44 204 9486, anna.keravai[at]atalent.fi). 19.6.2019
Työpaikka Arkkeo Sales Manager Tyyppi: Täysipäiväinen, Vakituinen  Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe / valmistunut Työaika: Kokoaikainen 37,5h/vko, Neuvoteltavissa Toivottu aloituspäivämäärä: Neuvoteltavissa Sijainti: Kutomotie 16, 00380 Helsinki Haku-DL: su 23.6.2019  Arkkeo on alkuvuonna 2019 lanseerattu palvelu, joka tekee maksukortista universaalin etukortin. Arkkeon käyttäjät ansaitsevat automaattisesti etuja toistuvista ostoistaan, kun asioivat lempikaupoissaan. Olemme maailman ensimmäinen täysin automatisoitu etuohjelma - asiakkaat saavat automaattisesti kanta-asiakasetunsa, kauppiaat palkitsevat automaattisesti säännöllisiä asiakkaitaan ja kummankaan ei tarvitse tehdä mitään.   Arkkeo Oy on suomalainen yritys, joka tavoittelee nopeaa kasvua ja kansainvälistymistä seuraavien vuosien aikana. Tavoitteenamme on mullistaa säännöllisten asiakkaiden palkitseminen tavalla, joka on asiakaslähtöistä, helppoa ja hauskaa.  Arkkeo etsii kasvuaan vauhdittamaan energistä ja ennakkoluulotonta Sales Manageria osaksi tiivistä kahdeksan hengen startup-työyhteisöään! Arkkeon avulla kauppiaat voivat lanseerata helposti, nopeasti ja ilmaiseksi kampanjan, josta kuluttajat ansaitsevat rahaa takaisin. Tehtävänäsi on myydä Arkkeon tuotetta pienille ja keskisuurille yrityksille, esimerkiksi kivijalkaliikkeiden, -ravintoloiden ja -kahviloiden kauppiaille. Lue lisää Arkkeosta: https://www.arkkeo.com/!  Sales Managerina tehtäviesi pääpaino on energisessä B2B-myynnissä ja keskeisin tavoitteesi on yritysasiakaskunnan kasvattaminen uusasiakashankinnan keinoin kattaen kaiken prospektoinnista kasvokkaisiin asiakastapaamisiin, kauppojen klousaamiseen sekä asiakkuudenhoitoon. Työhösi sisältyy tapaamisten sopimista puhelimitse sekä myyntiä jalkautumalla liikkeisiin pääasiassa pääkaupunkiseudulla. Perustelet ja demoat kullekin asiakkaalle tuotteen sekä sen tuomat hyödyt. Halutessasi pääset myös osallistumaan myynnin strategian kehittämiseen, ja Arkkeolla ollaan innokkaita kuulemaan uusia näkökulmia ja ajatuksia myynnin saralla. Tässä tehtävässä aikaisempaa myyntikokemusta tärkeämpää on myynnin nälkä, uteliaisuus sekä halu kehittyä ja kehittää myyntiä. Alkuvaiheessa saat tukea esimieheltäsi ja muulta tiimiltä, ja perehdytysvaiheessa työskentelet tiiviisti esimiehesi rinnalla. Tehtävää on mahdollista räätälöidä osaamisesi mukaan, joten tehtävä sopii sekä kokeneelle konkarille että uraansa aloittelevalle myyjälle.  Arkkeo tarjoaa sinulle:  - Mahdollisuuden kehittää B2B-myyntiosaamista - Vaihtelevan ja joustavan tehtävänkuvan; myynnin lisäksi pääset tiiviisti mukaan kehittämään myynnin strategiaa, joka on olennaisesti yhteydessä koko yrityksen strategiaan - Urakehitysmahdollisuuksia esimerkiksi markkinoinnin parissa  - Mahdollisuuden päästä vaikuttamaan startup-yrityksen toimintaan tiiviisti ja läheltä - Avoimen tiimin tuen sekä vapauteen ja vastuuseen pohjautuvan työilmapiirin - Joustavat työajat, Arkkeolla ei tunneta kellokorttia - Motivoivan palkkamallin reilulla pohjapalkalla ja suoritukseesi perustuvalla provisiolla  Odotamme sinulta:  - Innostusta ja rohkeutta aktiiviseen myyntityöhön ja myynnin nälkää - Halua oppia uutta, kehittää ja kehittyä - Liiketoimintaymmärrystä - Sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista  Lisäksi katsomme eduksesi:  - Tehtävään soveltuvan opintotaustan (esim. kaupallinen) - Kokemuksen tuloksellisesta myyntityöstä (B2B/B2C) - Muu kielitaito  Kuulostaako tämä urasi seuraavalta askeleelta? Lähetä ansioluettelosi ja motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään su 23.6.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/arkkeo-sales-manager-6-2019 Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi sekä mahdollisen aloituspäivän.  Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Miili Reponen (0504754889, miili.reponen[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Arkkeon palvelukseen. Odotamme sinulta:  - Innostusta ja rohkeutta aktiiviseen myyntityöhön ja myynnin nälkää - Halua oppia uutta, kehittää ja kehittyä - Liiketoimintaymmärrystä - Sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista Kuulostaako tämä urasi seuraavalta askeleelta? Lähetä ansioluettelosi ja motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään su 23.6.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/arkkeo-sales-manager-6-2019 Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi sekä mahdollisen aloituspäivän.  Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Miili Reponen (0504754889, miili.reponen[ät]atalent.fi). 23.6.2019
Työpaikka SOK Tietosisältöassistentti (5 paikkaa) Tyyppi: Täyspäiväinen / osa-aikainen, määräaikainen noin 9kk  Haettu tausta: Joustava Työaika: Täyspäiväinen (osa-aikaisuudesta mahdollista keskustella, vähintään 20 h/viikko) Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian Sijainti: Fleminginkatu 34, 00510 Helsinki (Ässäkeskus) Haku-DL: 27.6.2019. Huomioithan, että etenemme haussa jo hakuajalla.   SOK (Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta) on keskusliike, jossa tuotetaan S-ryhmään kuuluville osuuskaupoille asiantuntija- ja tukipalveluita. Lisäksi SOK vastaa S-ryhmän strategisesta ohjauksesta ja liiketoimintaketjujen kehittämisestä. Meillä työskentelee yli 2 000 asiantuntijaa, joista suurin osa, noin 1 500, SOK:lla vaativissa liiketoiminnan, tuki- ja palvelutoimintojen asiantuntijatehtävissä. S-ryhmässä pääset todella vaikuttamaan suomalaisten arkeen: muun muassa siihen, miten ja mitä suomalaiset syövät, millaisia hotelli- ja ravintolaelämyksiä tarjoamme ja millaisen tankkauskokemuksen voimme tarjota ABC-asemilla.  SOK Vähittäiskaupan ketjuohjauksen vastuulla on S-ryhmän vähittäiskaupan kehittäminen ja valtakunnallinen ohjaus. Ketjuohjauksessa kehitetään Suomen tunnetuimpien ketjubrändien valikoimia ja luodaan koko kansaa puhuttelevia kaupallisia konsepteja, palveluita ja markkinointitekoja.    Etsimme nyt SOK Vähittäiskaupan ketjuohjaukseen tietosisältöassistentteja Ässäkeskukseen Helsinkiin! Tietosisältöassistenttina työskentelet monipuolisesti muun muassa tuotetietosisältöjen ja tuotekuvausten yhtenäistämisen ja rikastamisen parissa. Päivittäisessä työssäsi käsittelet, tarkistat ja tallennat tuotetietoja SOK:n vähittäiskauppaketjujen käyttöön, kirjoitat tuotekuvauksia suomeksi ja englanniksi ja teet selvitystyötä tuotteisiin liittyen. Lisäksi pääset osallistumaan laajaan ohjausjärjestelmähankkeeseen, SATO:on, jossa uudistetaan SOK:n toimintatapoja ja tietojärjestelmiä. Oman tiimisi lisäksi teet yhteistyötä esimerkiksi hankintapäälliköiden ja toimittajien kanssa vastaten kyselyihin.   Tässä roolissa aiemman työkokemuksen sijaan avaintekijä on reipas ja tarkka asenteesi työtä kohtaan - haluat työsi jäljen olevan laadukasta ja oma-aloitteisuus on sinulle luontaista. Toivomme, että olet kiinnostunut työskentelemään järjestelmien parissa ja käsittelet isoja tietomääriä sujuvasti Excelillä esimerkiksi taulukoiden avulla. Tehtävä on määräaikainen ja kestoltaan noin 9 kuukautta riippuen aloitusajankohdasta. Toivomme, että pystyt työskentelemään täysipäiväisesti, mutta osa-aikaisuudesta on mahdollista keskustella, mikäli esimerkiksi viimeistelet opintojasi.   Tarjoamme sinulle:  - Mahdollisuuden kerryttää relevanttia työkokemusta Suomen suurimmalla kaupan alan toimijalla - Tilaisuuden nähdä läheltä laajaa ohjausjärjestelmän muutoshanketta - Hyvän perehdytyksen niin työtehtäviin kuin SOK:n toimintatapoihin  - Mukavan tiimin, jossa apu on lähellä  Hakijalta odotamme:  - Kykyä omaksua nopeasti uusia järjestelmiä  - Sujuvia Excel-taitoja (esim. suurten tietomäärien käsittelyyn) - Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa    Lisäksi katsomme eduksi: - Aiemman kokemuksen vastaavanlaisista tehtävistä - Järjestelmäosaamisen (esim. SAP)    Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si PDF-muodossa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään to 27.6. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/sok-tietosisaltoassistentti-5-paikkaa-6-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten kandidaattien kanssa jo hakuajalla.   SOK:sta voit lukea lisää osoitteessa: https://s-ryhma.fi/tietoa-meista. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalent Recruitingin Rekrytointipäällikkö Vilma Järvinen (050 513 4740, vilma.jarvinen[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi SOK:lle. Hakijalta odotamme:  - Kykyä omaksua nopeasti uusia järjestelmiä  - Sujuvia Excel-taitoja (esim. suurten tietomäärien käsittelyyn) - Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si PDF-muodossa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään to 27.6. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/sok-tietosisaltoassistentti-5-paikkaa-6-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten kandidaattien kanssa jo hakuajalla.   SOK:sta voit lukea lisää osoitteessa: https://s-ryhma.fi/tietoa-meista. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalent Recruitingin Rekrytointipäällikkö Vilma Järvinen (050 513 4740, vilma.jarvinen[ät]atalent.fi). 27.06.2019
Työpaikka VitalSignum Chief Engineer Haluaisitko työskennellä merkityksellisessä roolissa, jossa voit pelastaa ihmishenkiä ja edistää ihmisten terveyttä? Onko sinulla hallussa sulautettujen järjestelmien sekä mobiilikehityksen arkkitehtuurit ja teknologiat? VitalSignum Oy etsii kasvuyritykseensä avainhenkilönä toimivaa Chief Engineeriä mukaan teknologian kehittämiseen ja ylläpitoon. Chief Engineerinä osallistut sydänkäyrämittarin ja -sovelluksen arkkitehtuurin ja koko teknologia-stackin kehittämiseen.  VitalSignum: Chief Engineer  Sopimustyyppi: Vakituinen, kokoaikainen Työaika: 37,5 h/vko Aloituspäivämäärä: Neuvoteltavissa Sijainti: Kuortaneenkatu 2, 00510 Helsinki Positio: IT, Ohjelmistokehitys, Tekniikka Vaatimukset: Ohjelmistokehityksen prosessien, työskentelytapojen sekä arkkitehtuurin ymmärrys Hae viimeistään: 26.6.2019  VitalSignum sai alkunsa viitisen vuotta sitten urheiluharrastuksen parista sekä ylikunnon aiheuttamien sydänoireiden kautta. Tuolloin ei ollut olemassa oireiden seurantaa varten mobiililaitetta, joka voisi tallentaa EKG:n aikaan ja paikkaan katsomatta. Tänä päivänä VitalSignum kehittää etäkäyttöön sopivia, helppokäyttöisiä mobiiliratkaisuja ja -palveluita terveydentilan tarkkailuun. Tehtävämme on pelastaa ihmishenkiä kaikkien käyttöön sopivilla mobiiliratkaisuilla, joilla omaa terveydentilaa voi tarkkailla luotettavasti, edullisesti ja helppokäyttöisesti. Haluamme olla maailman johtava terveydentilan tarkkailuun tarkoitettujen mobiiliratkaisujen tarjoaja. Lue lisää VitalSignumista: https://www.beat2phone.com/ .   VitalSignum etsii kasvunsa tueksi Chief Engineeriä johtamaan VitalSignumin teknologia- ja ohjelmistokehitystä. VitalSignumin mobiiliratkaisun avulla voidaan seurata ihmisen sydänfilmiä ja havaita mahdolliset rytmihäiriöt ja muutokset sydämen toiminnassa hyvissä ajoin ennaltaehkäisevästi. Chief Engineerin tehtävässä vastuualueesi on laaja ja toimit tiiviisti eri sidosryhmien kanssa. Työtehtäväsi liittyvät esimerkiksi kehittämisen määrittelyyn ja laatuvaatimusten noudattamisen varmistamiseen. Ohjaat, johdat ja hallinnoit alihankkijoita, kuten mobiili- ja pilvikehittäjiä, sekä muita keskeisiä yhteistyökumppaneita. Tuot esiin näkemyksiäsi VitalSignumin teknologian kehittämisestä ja jalkautat ratkaisuja käytäntöön. Alkuun tulet työskentelemään tiiviisti yhteistyössä kokeneiden tiimiläisten kanssa, jotta saat hyvät edellytykset jatkaa työskentelyä itsenäisellä otteella mahdollisimman pian.  Mahdollisuuksia kasvuyrityksessä riittää joka suuntaan, joten tehtävä on erinomainen paikka henkilölle, joka haluaa kehittyä urallaan ja tehtävässään jatkuvasti. Tässä tehtävässä pääset vaikuttamaan ensi kädessä VitalSignumin teknologiavalintoihin, joilla on tiivis yhteys koko yrityksen toimintaan ja tulevaisuuden strategiaan ihmishenkien pelastamiseksi ja ihmisten terveyden ennaltaehkäisemiseksi.   VitalSignum tarjoaa:   Mahdollisuuden päästä työskentelemään tärkeän ja merkityksellisen health techin parissa Kasvuyrityksen kehitysmahdollisuudet Joustavat työajat ja etätyömahdollisuuden Kilpailukykyisen palkkauksen strategisessa avainasemassa Inspiroivan työympäristön Health Innovation Villagessa lähellä Helsingin keskustaa Toivomme sinulta:   Kiinnostusta terveydenhuollon laitteiden teknologioihin ja kehittämiseen Teknologia-arkkitehtuurin kokonaisuuden syvällistä ymmärrystä ja hallintaa: näet mahdolliset vaaranpaikat ja toisaalta myös mahdollisuudet Ketterien ohjelmistokehitystoimintatapojen ymmärrystä Kykyä ottaa vastuuta alusta alkaen ja toimia erilaisten sidosryhmien kanssa IT-alan työkokemusta  Tehtävään soveltuvaa alempaa korkeakoulututkintoa (esim. teknillinen tai teknillis-kaupallinen) Sujuvaa englannin kielen taitoa sekä puhutun ja kirjoitetun suomen kielen ymmärrystä Ymmärrystä mahdollisimman monesta teknologiasta VitalSignumin stackistä: AWS tai muut pilvialustat, Android, iOS, React Native, REST API, graafiset käyttöliittymät, sulautetut järjestelmät Tunnistitko itsesi ja olet valmis hyppäämään tähän monipuoliseen ja vastuulliseen rooliin? Hienoa! Lähetä meille CV sekä hakemuskirje PDF-muodossa viimeistään ke 26.6.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/vitalsignum-chief-engineer-6-2019. Kerrothan hakemuksessasi palkkatoiveesi sekä mahdollisen aloitusajankohdan.   Tässä tehtävässä tulet työllistymään suoraan VitalSignumin palvelukseen.  Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Miili Reponen (0504754889, miili.reponen[ät]atalent.fi). 26.06.2019