Ilmoitan Yritys/organisaatio Ilmoituksen otsikko Kuvaus tehtävästä Vaatimukset hakijalle Ohjeet hakemiseen ja lisätietojen antaja Hakuaika päättyy
Työpaikka ExxonMobil Junior Engineer with Finnish  ExxonMobil  Prague, Czech Republic Join ExxonMobil Research & Engineering Global Service Team in support of ExxonMobil's Lubricants Business.. You will provide technical expertise and consultation on lubricants and their application to our clients in Europe. You will communicate with customers via phone, e-mail and emerging social media platforms. Strong product knowledge combined with deep technical expertise in variety of automotive, industrial, marine and aviation applications help us to support the success of the business.  Join our International Team of Engineers to kick start your career inside a global technical organization. Learn how state of the art lubricants contribute to sustainability and ever increasing demand for energy efficiency.  A wide range of benefits including an annual bonus, flexible working hours, home-office, lunch allowance, programs for parents, wellness programs (e.g. free in-house massages, fit-stops, refreshments), short-term and long-term savings plan with employee and company contribution, 25 vacation days plus floating days for bank holidays, relocation assistance for candidates from abroad and much more! " Degree in Engineering (chemistry, mechanic, electrical or similar)  " Fluent English and Finnish (written and spoken)  " Excellent communication skills  " Customer orientation and interest in Technology Apply here : https://jobs.exxonmobil.com/ExxonMobil/job/Prague-Technical-Support-Engineer-with-Finnish-PR/555382100/ To find out more about our company culture and our offices in Prague please visit us on Proudly.cz 31.10.2019
Työpaikka Vaasan kaupunki Hoitoalan sijaisuudet ja keikkatyöt alan tuleville ammattilaisille Sosiaali- ja terveystoimessa on tarjolla eripituisia ja määräaikaisia hoitoalan tehtäviä valmiille alan ammattilaisille sekä alaa opiskeleville. Hoitajan ja sairaanhoitajan sijaisuuksia on kotihoidossa, palveluasumisessa, vammaispalveluissa sekä kaupunginsairaalan eri osastoilla. Sijaisuuksia on tarjolla eri aikoina ja omien toiveiden sovittaminen on helppoa. Sairaanhoitajan keikkatöitä ja sijaisuuksia voivat hakea alan opiskelijat, joilla on riittävä opintopistemäärä (140 op).  Lähihoitajan töihin edellytämme alan hyväksyttyjä opintoja. Huomioimme lähihoitajan sijaisuuksiin myös alkuvaiheen sairaanhoidon opiskelijat sekä kotihoitoon ja vammaispalveluun sosionomiopiskelijoita. Hae paikkaa Kuntarekryn kautta:https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/keikkaa-hoitoalalla-vsa905-05-1-15/?r=3  Tämän jälkeen hakemuksesi tulee rekrytoinnista vastaavalle rekrytoijalla. Rekrytoija kutsuu sinut haastatteluun ja tämän jälkeen sinut voidaan hyväksyä sijaiseksi. Muista ottaa tutkintotodistuksesi/opintosuoritusotteesi mukaan haastatteluun.  Lähetämme työtarjoukset sijaisuuksista tekstiviesteinä. Viestissä on tiedot sijaisuudesta ja ohjeet, miten viestiin vastataan.   Lisätietoja: rekrytointi@vaasa.fi  Kotihoito ja palveluasuminen Riikka Silorinne puh. 063252537 e-mail: riikka.silorinne@vaasa.fi Niina Kujanpää puh. 063252536 e-mail: niina.kujanpaa@vaasa.fi  Vammaispalvelut Eeva Ekola puh. 0405648132 e-mail: eeva.ekola@vaasa.fi  Kaupungin sairaala ja terveyspalvelut Marjo Ahlskog puh.063251620 marjo.ahlskog@vaasa.fi Jatkuva haku
Työpaikka Apotti Projektisuunnittelija Tyyppi: Kokopäiväinen, määräaikainen 30.6.2021 Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut Työaika: 36,45 h/vko Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian Sijainti: Valimotie 17-19, 00380 Helsinki Haku-DL: 11.9.2019  Apotti on laaja-alainen ja maailmanlaajuisesti ainutkertainen sosiaali- ja terveydenhuollon (sote) muutoshanke. Hankkeen keskeisenä tavoitteena on kehittää kaikkia sote-palveluja kokonaisuutena sekä ottaa käyttöön alueellisesti yhtenäinen sosiaali- ja terveydenhuollon tietojärjestelmä, joka mahdollistaa toiminnan ohjauksen ja sitä kautta paremman laadun.   Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä vauhdikkaasti kehittyvässä yrityksessä, joka rakentaa ja tuottaa ainutlaatuiset sote-tietojärjestelmäpalvelut asiakkaillemme. Toimimme arvojemme mukaisesti uudisraivaajahengessä alati muuttuvalla toimintakentällä.  Apotti etsii nyt tiiminsä motivoitunutta ja tehokasta Projektisuunnittelijaa! Tässä roolissa tuet valittujen Apotti-projektipäälliköiden työtä laajuuden, aikataulun, tehtävien ja resurssienhallinnassa. Tuotat ja analysoit raportteja suoraan Apotin järjestelmistä, esimerkiksi projektien tilanne- ja edistymäraportteja sekä tuet projektien käytännöissä ja hallintatyökalujen käytössä. Lisäksi kommunikoit aktiivisesti organisaatiomme sisällä sekä asiakkaidemme ja järjestelmätoimittajiemme kanssa.   Sinulta odotamme toimeen tarttuvaa asennetta sekä itsenäistä ja järjestelmällistä työskentelytyyliä. Meiltä löytyy tiimistämme jo useita eri alan ammattilaisia, jotka tukevat ja auttavat sinua menestymään työssäsi, mutta sinulla tulisi olla jo kokemusta projektiluontoisesta työstä ja sen vaiheista. Tärkeää on, että olet kiinnostunut työskentelemään Apotin asiantuntijoiden parissa ja olemaan projektityön neuvonantajana.   Työskentelet osana Apotin projektitoimistoa PMO:a, jonka vastuulla on huolehtia kokonaisaikataulusta, resurssienhallinnasta yli projektien, hankkeen kustannustenhallinnasta sekä hankkeen laajuuden muutoshallinnasta. PMO vastaa myös hankkeen projektinhallinnan toimintatavoista ja työkaluista. Tulevalta projektisuunnittelijalta odotamme:  - Relevantteja korkeakouluopintoja (esim. tekniseltä tai kaupalliselta alalta) - Hyviä MS Office-taitoja, esimerkiksi näppärää Excelin käyttöä  - Erinomaisia viestintätaitoja ja halua työskennellä yhdessä eri tiimien kanssa  - Järjestelmällistä työotetta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn - Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa  Lisäksi eduksi katsotaan: - Aiempi kokemus projektityöskentelystä/-johtamisesta ja projektinhallinnan työkaluista  Tarjoamme sinulle:  - Mahdollisuuden työskennellä vauhdikkaasti kehittyvässä yrityksessä, joka rakentaa ja tuottaa ainutlaatuiset sote-tietojärjestelmäpalvelut asiakkaillemme - työllä on merkitys 1,6 miljoonan suomalaisen elämään - Yrityskulttuurin, jossa toimimme luotettavina kumppaneina sekä sidosryhmille että toisillemme, tehden asiantuntevasti ja ammattitaidolla sen, mitä lupaamme - Tilaisuuden oppia maailmanmittakaavassakin täysin ainutlaatuisesta hankkeesta - Mahdollisuuden uralla etenemiseen ja oman osaamisen kehittämiseen Mikäli olet hakemamme henkilö, lähetä hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa viimeistään 11.9.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/apotti-projektisuunnittelija-8-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.  Apotista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.apotti.fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (+358 40 750 8821, jenni.tontti[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Apotin palvelukseen. 11..2019
Työpaikka SeaKing Oy Sähkö/Automaatioinsinööri Tyyppi: Täysipäiväinen  Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut  Työaika: 37,5 h/vko Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan Sijainti: Valimotie 13 B, 00380 Helsinki Haku-DL: 22.9.2019   SeaKing Oy on osa kansainvälistä konsernia, joka suunnittelee ja toimittaa avaimet käteen -periaatteella catering-järjestelmiä loistoristeilijöihin. Toimitukset ovat täysin asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöityjä mittavia kokonaisuuksia. SeaKing on ollut yhtäjaksoisesti jo yli 30 vuotta alan markkinajohtaja maailmassa. Sen asiakkaita ja yhteistyökumppaneita ovat kaikki alan johtavat varustamot ja telakat. Yhtiöllä on vahva, usean vuoden tilauskanta.  SeaKing Oy etsii nyt joukkoonsa monipuolisista tehtävistä motivoituvaa Sähkö / Automaatioinsinööriä työskentelemään asiakasprojektien ja tuotekehityksen pariin! Tehtävässä pääset suunnittelemaan, toteuttamaan sekä jatkokehittämään SeaKingin innovatiivisia loistoristeilijöiden catering-alueiden energiaa säästäviä ja operoinnin tehokkuutta parantavia valvonta- ja ohjausjärjestelmiä.   Vastaat projektien sähkösuunnittelusta ja olet mukana tekemässä PLC-ohjelmointia, systeemisuunnittelua, sekä järjestelmäintegraatiosuunnittelua laivan muihin järjestelmiin. Lisäksi olet valvomassa asennustöitä ja tekemässä käyttöönottoja risteilyaluksilla. Olet tärkeässä roolissa tukemassa asiakasta järjestelmien käytössä ja energiatehokkaamman laitekäytön omaksumisessa kouluttamalla henkilökuntaa. Vastaat SeaKingillä myös sähkösuunnitteluohjelman ylläpidosta ja kehittämisestä.   SeaKingin valvonta- ja ohjausjärjestelmät keräävät dataa laitteiden käytöstä ja mahdollistavat niiden energiatehokkaamman käytön ja etävalvonnan. Kyseessä on alallaan ainutlaatuinen high-tech-ratkaisu, jolla on selvä positiivinen ympäristövaikutus. Pääset soveltamaan uusimpia innovaatioita ja teknologioita, kuten tekoälyä, osana loistoristeilijöiden automaatiojärjestelmiä. Toimitusprojektit ovat räätälöityjä kokonaisuuksia ja järjestelmiä toimitetaan niin uusille aluksille kuin modernisoitaviin kohteisiin.   Tehtävä sopii insinöörille tai diplomi-insinöörille, joka on perehtynyt opintojensa tai mahdollisesti aiemman työkokemuksensa kautta sähkösuunnitteluun ja logiikkaohjelmointiin. Työskentelyotteeltasi olet käytännönläheinen ja reipas toteuttaja, joka motivoituu ongelmanratkaisusta. Helsingin toimiston lisäksi olet valmis työskentelemään ulkomailla projektien käyttöönottojen ja kouluttamisen tiimoilta. Tehtävä on mukautettavissa niin kokeneemmalle alan osaajalle kuin vastavalmistuneellekin.   SeaKingilla saat erityislaatuisen mahdollisuuden kehittää osaamistasi parhaiden osaajien kanssa ja nousta alan huipulle. Seaking etsiikin nyt henkilöä, joka on valmis sitoutumaan tehtävään pitkäjänteisesti. Tyyppi: Täysipäiväinen  Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut  Työaika: 37,5 h/vko Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan Sijainti: Valimotie 13 B, 00380 Helsinki Haku-DL: 22.9.2019   SeaKing Oy on osa kansainvälistä konsernia, joka suunnittelee ja toimittaa avaimet käteen -periaatteella catering-järjestelmiä loistoristeilijöihin. Toimitukset ovat täysin asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöityjä mittavia kokonaisuuksia. SeaKing on ollut yhtäjaksoisesti jo yli 30 vuotta alan markkinajohtaja maailmassa. Sen asiakkaita ja yhteistyökumppaneita ovat kaikki alan johtavat varustamot ja telakat. Yhtiöllä on vahva, usean vuoden tilauskanta.  SeaKing Oy etsii nyt joukkoonsa monipuolisista tehtävistä motivoituvaa Sähkö / Automaatioinsinööriä työskentelemään asiakasprojektien ja tuotekehityksen pariin! Tehtävässä pääset suunnittelemaan, toteuttamaan sekä jatkokehittämään SeaKingin innovatiivisia loistoristeilijöiden catering-alueiden energiaa säästäviä ja operoinnin tehokkuutta parantavia valvonta- ja ohjausjärjestelmiä.   Vastaat projektien sähkösuunnittelusta ja olet mukana tekemässä PLC-ohjelmointia, systeemisuunnittelua, sekä järjestelmäintegraatiosuunnittelua laivan muihin järjestelmiin. Lisäksi olet valvomassa asennustöitä ja tekemässä käyttöönottoja risteilyaluksilla. Olet tärkeässä roolissa tukemassa asiakasta järjestelmien käytössä ja energiatehokkaamman laitekäytön omaksumisessa kouluttamalla henkilökuntaa. Vastaat SeaKingillä myös sähkösuunnitteluohjelman ylläpidosta ja kehittämisestä.   SeaKingin valvonta- ja ohjausjärjestelmät keräävät dataa laitteiden käytöstä ja mahdollistavat niiden energiatehokkaamman käytön ja etävalvonnan. Kyseessä on alallaan ainutlaatuinen high-tech-ratkaisu, jolla on selvä positiivinen ympäristövaikutus. Pääset soveltamaan uusimpia innovaatioita ja teknologioita, kuten tekoälyä, osana loistoristeilijöiden automaatiojärjestelmiä. Toimitusprojektit ovat räätälöityjä kokonaisuuksia ja järjestelmiä toimitetaan niin uusille aluksille kuin modernisoitaviin kohteisiin.   Tehtävä sopii insinöörille tai diplomi-insinöörille, joka on perehtynyt opintojensa tai mahdollisesti aiemman työkokemuksensa kautta sähkösuunnitteluun ja logiikkaohjelmointiin. Työskentelyotteeltasi olet käytännönläheinen ja reipas toteuttaja, joka motivoituu ongelmanratkaisusta. Helsingin toimiston lisäksi olet valmis työskentelemään ulkomailla projektien käyttöönottojen ja kouluttamisen tiimoilta. Tehtävä on mukautettavissa niin kokeneemmalle alan osaajalle kuin vastavalmistuneellekin.   SeaKingilla saat erityislaatuisen mahdollisuuden kehittää osaamistasi parhaiden osaajien kanssa ja nousta alan huipulle. Seaking etsiikin nyt henkilöä, joka on valmis sitoutumaan tehtävään pitkäjänteisesti. Mikäli tämä tehtävä vaikuttaa kiinnostavalta seuraavalta askeleelta urallasi, lähetä hakemuksesi, viimeisin opintosuoritteesi, sekä CV:si viimeistään 22.9. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/seaking-oy-sahko-automaatioinsinoori-9-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.  SeaKingistä voit lukea lisää osoitteessa: www.seaking.net. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (050 599 1835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme SeaKing Oy:n palvelukseen. 22.9.2019
Työpaikka MPS Career Palvelukoordinaattori, Vaasa MPS-Yhtiöt on suomalainen, kansainvälisesti toimiva johtamisen, muutoksenhallinnan ja strategisten henkilöstöratkaisujen asiantuntija. Yli 40 vuoden kokemuksella tiedämme, että hyvä johtaminen ja motivoitunut henkilöstö ovat lähtökohta liiketoiminnan menestykselle. Monipuolisten rekrytointipalveluiden, johdon suorahaun, henkilöarvioinnin ja outplacementin lisäksi tarjoamme palvelut johtamisen kehittämiseen ja verkko-oppimiseen. Suomessa yli 100 asiantuntijaamme löydät Helsingin, Tampereen, Turun, Oulun ja Vaasan toimistoista. www.mps.fi  Haemme nyt joukkoomme Vaasaan sinua asiakaspalveluhenkinen palvelukoordinaattori.  Tehtävänäsi on ohjata päivittäisiä soveltuvuusarviointeja toimistollamme. Vastuullesi kuuluvat arviointipäivään osallistujien vastaanotto, tehtävien ohjeistus, kykytehtävien ohjaaminen, tehtävien pisteytys sekä tulosten käsittely tietojärjestelmässä. Tehtäviisi sisältyy myös erilaisten asiakirjojen ja esitysten laadintaa, yhteyksien hoitamista, arviointipäivien järjestelyitä sekä muita yleisiä toimistotehtäviä.  Tehtävä on osa-aikainen, työvuoroja on viikossa muutama ja niiden määrä on joustavasti sovittavissa.  Joustavat työajat mahdollistavat työskentelyn esim. opiskelusi ohella. Olet oma-aloitteinen ja tartut reippaasti toimeen. MS Office on perustyökalusi ja käytät näppärästi myös muita järjestelmiä. Olet työskentelyssäsi tarkka ja huolellinen. Iloinen ja positiivinen asenteesi välittyy niin puhelimessa kuin kohtaamisessakin. Ruotsin ja englannin kielitaito on eduksi tehtävässä. Lisätietoja antaa Kirsi Rautiainen, puh. 020 746 9570 tai Taina Kuusisto, puh. 040 508 6909. Lähetä hakemuksesi ja CV:si MPS Uratorilla (uratori.mps.fi -> bit.ly/2jYndXv) viimeistään 30.9.2019 mennessä, mutta paikka voidaan täyttää jo ennen tätä, jos sopiva hakija löytyy. 30.09.2019
Työpaikka Hepacon Sähkösuunnittelija Tyyppi: Vakituinen Haettu tausta: 2. vsk - valmistunut Työaika: Sopimuksen mukaan 15-37,5 h/vko Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan mahdollisimman pian Sijainti: Malminkaari 23 A, 00700 Helsinki Haku-DL: 23.9.2019  Hepacon on yksi Suomen suurimmista talotekniikan suunnittelu- ja konsultointiyrityksistä. Asiantuntijamme palvelevat kaikilla talotekniikan osa-alueilla kiinteistön koko elinkaaren ajan. Olemme keskittyneet vaativiin julkisen, teollisuuden sekä asuinrakentamisen uudisrakennus- ja peruskorjauskohteisiin. Hepaconilla työskentelee yli 60 talonrakennusalan suunnittelun ja konsultoinnin ammattilaista. Toimipisteet sijaitsevat sekä Helsingissä Malmilla että Oulussa.  Oletko sähkösuunnittelusta kiinnostunut, kehittymishaluinen opiskelija tai jo valmistunut ja työkokemusta kerryttänyt alan osaaja? Hepacon etsii nyt joukkoonsa Sähkösuunnittelijaa! Tässä roolissa pääset työskentelemään aidosti monipuolisissa suunnittelijan tehtävissä niin uudis- ja korjausrakentamisen kuin erilaisten muutostöidenkin parissa. Tehtävä tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet laaja-alaiselle asiantuntijuuden kasvattamiselle, sillä pääset toimimaan tasaisesti kaikilla sähkösuunnittelun osa-alueilla. Hepacon on alansa suurimpia toimijoita Suomessa, joten olet osana mielenkiintoisia ja näkyviä projekteja, kuten suuria peruskorjaushankkeita sekä liikekeskus- ja toimistosaneerauksia, unohtamatta asuntotuotantoa ja teollisuuslaitoksia. Itse suunnittelutyön lisäksi pääset nopeasti myös työmaille. Työskentelet projekteissa osana tiimiä ensin avustavassa roolissa ja kokeneiden kollegoiden tukemana. Suunnittelun työvälineenä toimii MagiCAD.  Tehtävä sopii henkilölle, jolla on tarkka työte sekä halua kasvaa sähkösuunnittelun asiantuntijaksi ja työskennellä asiakasrajapinnassa. Työkokemusta tärkeämmäksi näemme vastuuta pelkäämättömän ja motivoituneen asenteen. Tehtävä voi olla tilanteestasi riippuen osa-aikainen tai kokoaikainen ja sopii siis hyvin myös opiskelijalle, joka haluaa kasvattaa ammattitaitoaan jo opintojen aikana. Hepaconilla on mahdollisuus tehdä myös opinnäyte- tai diplomityö. Hakijalta odotetaan: - Sähkötekniikan amk- tai yliopistotutkintoa tai meneillään olevia opintoja - Jonkin verran kokemusta CAD-piirtämisestä - Oppimishaluista asennetta - Vahvaa suomen kielen taitoa  Lisäksi eduksi katsotaan: - Aikaisempi kokemus työmailta esimerkiksi sähköasentajan roolissa - Aikaisempi kokemus sähkösuunnittelusta  Tarjoamme sinulle: - Aidosti monipuolisen suunnittelijan roolin, jossa saat vastuuta ja kehittymisesi ei lukkiudu yhteen osa-alueeseen - Nuorekkaan organisaation, joka haluaa auttaa sinua kehittymään alan asiantuntijaksi - Mahdollisuuden työskennellä suurten ja näkyvien hankkeiden parissa. Sähkösuunnittelun referenssejämme ovat esimerkiksi CityCenter, Ateneum ja McDonalds-ravintoloiden konseptisuunnittelu - Erinomaiset edut aina viikoittaisesta hierojasta laajaan vapaa-ajan tapaturmavakuutukseen Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi, viimeisin opintosuoritusotteesi, sekä CV:si viimeistään 23.9. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/hepacon-sahkosuunnittelija-9-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.  Hepaconista voit lukea lisää osoitteessa: http://www.hepacon.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (0505991835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä tulet työllistymään suoraan asiakasyrityksemme Hepaconin palvelukseen. 23.9.2019
Työpaikka Oy Primo Finland Ab Data Migration Technical Lead Primo is implementing IFS ERP 2019-2021 and need a resource responsible for the data migration, report&label template building and various other technical matters. The project is global but does not require travelling. Do not need to work from our office all the time. Skills in SQL. Extracts will be done from Oracle database. Willg et training in doing the migration scripts. Needs to be structured and communicative. If interested, contact ERP Project Manager Marika Solgård-Olli (fimso@primo.com) 25.09.2019
Harjoittelupaikka ABB Oy Management Assistant Trainee, Vaasa Are you an active, positive person with a flexible approach for changing situations? Do you want to work in a peak point of a modern factory and learn about global business?  We offer you a trainee position (hourly work) in one of the most advanced ABB factories in terms of automation and digitalization with solid foundation for success. The internship would begin on November 1st, 2019. The position starts as a part time job, but we hope we could be the place for you for a trainee period during summer times as well.  Your responsibilities: In your daily work you are helping to ensure that everyday organization runs smoothly. You are supporting the Management assistant and are backed by experienced colleagues.   Your tasks include:  " Event and meeting arrangements. " Preparation of presentation and other materials. " Internal communications. " Office maintenance tasks. " Various administrative support tasks.  " As you will be the substitute for the Management assistant during her holidays, you will be trained to take care of HR related tasks and travel management. What we expect from you: " Excellent interpersonal skills. " A flexible approach to changing situations. " Ability to prioritize and multitask, with excellent planning skills. " A friendly and approachable demeanor, along with a dynamic and enthusiastic approach to tasks. " Strong written and verbal communication skills in Finnish and English. " Solid IT skills in Microsoft Office, including MS Excel and PowerPoint. " Suitable Bachelor or Master studies for the position, e.g. marketing or communications etc. " Experience in assistant or customer service is considered a benefit. " Living ABBs core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues, and the business. " Above all, the right attitude and personal abilities are the key to this task. More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution  creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Lets write the future, together.  In Finland, ABB has about 5400 employees, making it one of the biggest industrial employers in the country. ABB Finland serves its customers in over 20 locations and has production sites in Helsinki, Vaasa, Porvoo and Hamina. As a global company, were also able to offer international job opportunities.  We offer you a challenging position in one of the most advanced factories at ABB in terms of automation and digitalization with solid foundation for success. You will have the opportunity to gain experience and develop your skills in an international and dynamic business environment.   Interested in joining the crew? Apply for the position by sending your application to johanna.keturi(a)fi.abb.com latest by September 30th, 2019. For more information, please contact Johanna Keturi, Management Assistant, at +358 50 334 3821. 30.09.2019
Työpaikka KPMG Oy Ab Tilintarkastustrainee Vaasaan Hei tulevaisuuden asiantuntija!  TAVOITTEENA MENESTYS? Hae meille tilintarkastustraineeksi Vaasaan!  Oletko&  3.-5. vuoden opiskelija tai vastavalmistunut KTM/tradenomi, laskentatoimi tai taloushallinto pääaineenasi? Innokas omaksumaan uutta tietoa ja toiminnassasi oma-aloitteinen sekä joustava?  Jos vastaus on kyllä, sovellut porukkaamme mainiosti! Arvostamme aikaisempaa työkokemusta tilintarkastuksesta, kirjanpidosta tai muista taloushallinnon tehtävistä. Katso alta tarkemmat hakuohjeet ja kerro meille tarinasi!  Miksi meille?  Pääset tutustumaan tilintarkastustyöhön läheltä työskentelemällä asiantuntijoidemme kanssa erilaisissa asiakastoimeksiannoissa, kuten tilinpäätöstarkastuksissa avustaminen. Haluamme tukea osaamisesi kehittymistä tarjoamalla haastavia ja mielenkiintoisia työtehtäviä.  Toimikenttämme ja työtehtäviemme monipuolisuus takaavat sen, että pääset oppimaan päivittäin. Tavoitteiden saavuttamiseksi meillä puhalletaan yhteen hiileen, kannustetaan uusiin ajattelutapoihin ja arvostetaan avoimuutta ja suoraselkäisyyttä kaikessa tekemisissämme. Tarjoamme loistavat puitteet työnteolle viihtyisissä toimitiloissa, ja mahdollisuuden osallistua virkistystoimintaamme. Koko harjoittelun ajaksi sinulle on nimetty oma KPMG-kummi, joka auttaa kaikissa mieltä askarruttavissa kysymyksissä.  Harjoittelumme on palkallinen määräaikainen työsuhde (noin 5 kk, mutta tarkempi aika sovittavissa). Työ on kokopäiväistä ja alkaa tammikuussa 2020. Moni KPMG:läinen on saavuttanut vakituisen työpaikan juuri Trainee-ohjelmamme kautta!  Kerro meille tarinasi!  Lähetäthän hakemuksesi meille mahdollisimman pian osoitteessa trainee.kpmg.fi, kuitenkin viimeistään 29.9.2019. Liitäthän mukaan hakemuskirjeesi ja ansioluettelosi lisäksi myös viimeisimmän opintorekisteriotteesi/tutkintotodistuksesi.  Mikäli sinulla on kysyttävää Trainee-tehtävästä, rekrytointiprosessista tai KPMG:stä työnantajana, voit olla yhteydessä rekrytiimiimme. Vastaamme kaikkiin kysymyksiin osoitteessa recruitment@kpmg.fi. Huomioithan, että voit samalla hakemuksella hakea useampaan tehtävään (hakemus liitteineen tulee lähettää rekrytointijärjestelmämme kautta).  Odotamme innolla hakemustasi!  KPMG on yksi maailman johtavista asiantuntijaorganisaatioista. Meitä KPMG:läisiä on Suomessa ja Virossa yhteensä yli 1400. Toimimme lähellä asiakastamme 22 paikkakunnalla Suomessa ja kahdella Virossa. Siirrämme osaamisemme arvoksi ja hyödyksi asiakkaillemme, henkilöstöllemme ja ympäröivälle yhteiskunnalle. Palveluihimme kuuluvat tilintarkastus- ja varmennuspalvelut, vero- ja lakipalvelut sekä neuvontapalvelut. 3.-5. vuoden opiskelija tai vastavalmistunut KTM/tradenomi, pääaineena laskentatoimi tai taloushallint. Lähetäthän hakemuksesi meille mahdollisimman pian osoitteessa trainee.kpmg.fi, kuitenkin viimeistään 29.9.2019. Liitäthän mukaan hakemuskirjeesi ja ansioluettelosi lisäksi myös viimeisimmän opintorekisteriotteesi/tutkintotodistuksesi.  Mikäli sinulla on kysyttävää Trainee-tehtävästä, rekrytointiprosessista tai KPMG:stä työnantajana, voit olla yhteydessä rekrytiimiimme. Vastaamme kaikkiin kysymyksiin osoitteessa recruitment@kpmg.fi. 29.9.2019
Työpaikka Prosys OPC Software Engineer (.NET, C#) Type: Full-time, permanent Preferred background: Experience in software development Work hours: 37,5 hours per week Starting date: As soon as possible, negotiable Location: Tekniikantie 14, 02150 Espoo Application deadline: 26.9.2019  Prosys OPC is an agile company of 20 people, delivering both demanding customized software solutions and industrial IoT technologies. Our customers are from 45 countries around the world with a focus on Central and Northern Europe. We strive to invest in well-being at work and good teamwork where everyone has the opportunity to participate in improving working conditions. We take responsibility for all the products and solutions we make together and you have the opportunity to bring new ideas to our house. We invest in quality and strive to be the best in the world in our field. You can familiarize yourself with Prosys OPC and our client projects here: https://www.prosysopc.com/.  Currently we are looking for a Software Engineer (.NET, C#) to join our development team. In this position you have an opportunity to grow professionally and become an expert of industrial internet technologies! First you will focus on developing customized software solutions for our domestic clients. These are enterprise systems for digital leaders of their industries. As your experience and skills grow, you have an opportunity to be part of our international client projects, especially related to OPC UA, the Industry 4.0 communication and other industrial internet technologies.  Your day to day tasks consist of developing for example high level API:s and integration microservices, using modern tools and technologies to satisfy our various customer requirements. Depending on your skills and interests, you may also participate in frontend development. You might be working for more than one client project at a time, which typically last from a couple of weeks to over a year. All work is done from our office in Otaniemi, Espoo so youll get to work closely with our team, consisting of 20 software development professionals. As an organization Prosys OPC is flat, agile and growing.  This role can be adjusted according to your prior experience and interests; you can be an experienced developer or in the beginning of your career. More important is your interest in programming and learning. We expect you to have experience in software development and skills in .NET and C#. We are preferably looking for someone who could work full-time. However, some flexibility with work hours can be negotiated if you need to finalize your studies, for example.  We expect: - An interest in programming and software development - An understanding of .NET and programming skills in C# - Work experience in software development - An ability for logical thinking and problem solving - Good skills in English  We consider as an asset: - Skills in Finnish - Relevant hobby/side projects - Relevant technical studies - Skills in Java and/or front-end technologies (JavaScript, Angular etc.) - Experience from B2B businesses, industrial production or automation  We offer: - A position which enables your professional growth and becoming an expert of industrial internet technologies - A chance to work as part of a team at our own office - we wont lease you to clients - Easy-going colleagues and shared interest for technologies - An opportunity to work in international client projects and even travelling abroad to meet the clients, if thats what you are interested in - Good introduction and support from colleagues. You will be paired with a mentor to kickstart your journey with us - Trainings to master our core technologies (e.g. OPC UA) - Flexibility in work hours, competitive salary and benefits (e.g. broad health care, dental care, massage, Smartum)  In this position you will be employed directly to Prosys OPC.  Sounds like you? Please submit your application letter and CV (in PDF) by latest 26th of September 2019 here: https://apply.atalent.fi/prosys-opc-software-engineer-net-c-9-2019 Please mention your salary request and possible starting date and attach any links that could be useful for us to check out (for instance GitHub, Bitbucket, LinkedIn).  For more information about the recruitment process contact aTalents Recruitment Manager Anna Kerava (+358 44 204 9486, anna.kerava[at]atalent.fi). Sounds like you? Please submit your application letter and CV (in PDF) by latest 26th of September 2019 here: https://apply.atalent.fi/prosys-opc-software-engineer-net-c-9-2019 Please mention your salary request and possible starting date and attach any links that could be useful for us to check out (for instance GitHub, Bitbucket, LinkedIn). For more information about the recruitment process contact aTalents Recruitment Manager Anna Kerava (+358 44 204 9486, anna.kerava[at]atalent.fi). 26.09.2019
Työpaikka Destaclean Controller Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen Haettu tausta: Valmistunut - muutama vuosi työkokemusta Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian Sijainti: Mänkimiehentie 10, 02780 Espoo  Haku-DL: 29.9.2019  Destaclean Oy on vuonna 1998 perustettu yksityisomisteinen kiertotalousyhtiö. Yritys toimii koko rakennusjätteiden kierrätysketjussa alkaen jätteiden vastaanotosta, päättyen käsittelyvaiheiden jälkeen toimituksiin bio- ja kierrätysmateriaalien hyöty- ja kierrätyskäyttöön. Tunnustuksena työstään kiertotalouden saralla Destaclean on nimetty monena vuotena peräkkäin Sitran kokoamalle Kiertotalouden kiinnostavimmat -yritysesimerkkilistalle.  Yrityksellä on kolme toimipistettä: pääkonttori ja kierrätysasema Espoon Kauklahdessa, Kelatien materiaalien kierrätysasema Tuusulassa ja Kyläsaaren materiaalien kierrätysasema Helsingissä. Destaclean Oy tulee avaamaan syksyllä 2019 neljännen materiaalien kierrätysaseman Tampereelle. Yhtiö vastaanottaa ja lajittelee rakennustyömaiden purkutuotteet kierrätysasemillaan. Syntyneet materiaalijakeet käsitellään mekaanisin puhdistus- ja hienonnusmenetelmin energiatuotannon ja uusiotuotteiden raaka-aineiksi. Yrityksellä on kaikkiaan yli 20 vuoden kokemus kierrätyspuumurskeen valmistuksesta. Destaclean Oy:llä on omaa henkilöstöä 15 ja vakituisten urakoitsijoiden tuotannon ja logistiikan henkilöitä 20.  Etsimme Destacleanille liiketoimintalähtöistä Controlleria Espooseen. Controllerina vastaat Destacleanin taloudesta kokonaisvaltaisesti ja työtehtäviisi kuuluvat monipuoliset sisäisen laskennan tehtävät, kuten budjetointi, päivittäinen talousseuranta ja raportointi eri sidosryhmille. Tehtävässä vastaat myös ulkoisen laskennan oikeudellisuudesta yhdessä tilitoimistomme kanssa. Lisäksi pääset vastaamaan taloushallintomme kehittämisestä, sillä haluamme pysyä muun muassa järjestelmien ja raportoinnin suhteen kehityksen aallonharjalla.   Odotamme sinulta soveltuvaa tutkintoa ja aiempaa kokemusta vastaavanlaisista taloushallinnon tehtävistä. Edellytämme sinulta myös tarkkuutta, huolellisuutta ja analyyttistä työskentelyotetta. Tehtävässä sekä kyky itsenäiseen työskentelyyn että vuorovaikutustaidot eri sidosryhmiin ovat tärkeitä. Toimialamme jatkuvasti kehittyessä toivomme, että suhtaudut muutoksiin innokkaasti.   Destacleanin Controllerina pääset vastuulliseen tehtävään, joka tarjoaa sinulle tilaisuuden kehittyä ja kasvaa roolisi sisällä. Kanssamme pääset perehtymään kiinnostavaan ja ajankohtaiseen kiertotalouden toimialaan kasvavassa yrityksessä. Tarjoamme sinulle myös kilpailukykyisen palkan ja joustavat etätyömahdollisuudet. Hakijalta odotetaan:  - Tutkintoa tehtävään soveltuvalta alalta (esim. KTM, tuotantotalouden DI tai tradenomi)  - Aiempaa työkokemusta vastaavista taloushallinnon tehtävistä  - Huolellista ja liiketoimintalähtöistä työskentelyotetta - Sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista - MS Office-osaamista  Lisäksi eduksi katsotaan: - Aiempi kokemus kiertotalouden toimialalta tai erityinen kiinnostus alaa kohtaan - Kokemus taloushallinnon kehityshankkeista Mikäli kiinnostuit Controllerin tehtävästä Destacleanilla, lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 29.9.2019 mennessä seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/destaclean-controller-9-2019. Kerrothan hakemuksessasi myös mahdollisen aloitusajankohdan.   Destacleanista voit lukea lisää osoitteessa: http://www.destaclean.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (+358 40 049 5946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Destacleanin palvelukseen. 29.09.2019
Työpaikka Destaclean Osto- ja myyntireskontranhoitaja Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen Haettu tausta: Valmistunut Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian Sijainti: Mänkimiehentie 10, 02780 Espoo Haku-DL: 29.9.2019  Destaclean Oy on vuonna 1998 perustettu yksityisomisteinen kiertotalousyhtiö. Yritys toimii koko rakennusjätteiden kierrätysketjussa alkaen jätteiden vastaanotosta, päättyen käsittelyvaiheiden jälkeen toimituksiin bio- ja kierrätysmateriaalien hyöty- ja kierrätyskäyttöön. Tunnustuksena työstään kiertotalouden saralla Destaclean on nimetty monena vuotena peräkkäin Sitran kokoamalle Kiertotalouden kiinnostavimmat -yritysesimerkkilistalle.  Yrityksellä on kolme toimipistettä: pääkonttori ja kierrätysasema Espoon Kauklahdessa, Kelatien materiaalien kierrätysasema Tuusulassa ja Kyläsaaren materiaalien kierrätysasema Helsingissä. Destaclean Oy tulee avaamaan syksyllä 2019 neljännen materiaalien kierrätysaseman Tampereelle. Yhtiö vastaanottaa ja lajittelee rakennustyömaiden purkutuotteet kierrätysasemillaan. Syntyneet materiaalijakeet käsitellään mekaanisin puhdistus- ja hienonnusmenetelmin energiatuotannon ja uusiotuotteiden raaka-aineiksi. Yrityksellä on kaikkiaan yli 20 vuoden kokemus kierrätyspuumurskeen valmistuksesta. Destaclean Oy:llä on omaa henkilöstöä 15 ja vakituisten urakoitsijoiden tuotannon ja logistiikan henkilöitä 20.  Destaclean etsii oma-aloitteista, hyvillä vuorovaikutustaidoilla varustettua osto- ja myyntireskontran hoitajaa Espooseen. Vastuullasi ovat erilaiset osto- ja myyntireskontraan liittyvät tehtävät, kuten ostolaskujen tiliöinti ja myyntilaskujen tekeminen. Toivomme, että sinulla on jo jonkin verran aiempaa työkokemusta reskontranhoidosta, sillä vastaat osto- ja myyntireskontrasta itsenäisesti. Teet myös tiiviisti yhteistyötä eri sidosryhmien, erityisesti asiakkaiden ja tilitoimiston kanssa, joten odotamme sinulta hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä halua työskennellä eri sidosryhmien kanssa. Toivomme, että sinulla on myös kokemusta jonkin taloushallintojärjestelmän käytöstä, jotta voit hypätä itsenäiseen rooliin mahdollisimman nopeasti.  Destacleanin kasvaessa tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä roolissa ja ottaa kokonaisvaltaisesti ja itsenäisesti vastuualueita hoidettavaksesi. Tarjoamme sinulle myös kiinnostavan, muuttuvan ja monipuolisen työympäristön sekä mahdollisuuden päästä seuraamaan sekä Destacleanin kiertotalouskonseptin että koko toimialan kehitystä ja muutosta.  Tarjoamme sinulle: - Paikan voimakkaasti kasvavassa yrityksessä sekä työn kiinnostavalla, jatkuvasti kehittyvällä toimialalla - Vastuullisen ja itsenäisen tehtävänkuvan - Etätyömahdollisuuden Hakijalta odotetaan: - Tutkintoa tehtävään soveltuvalta alalta (esim. tradenomi tai merkonomi) - Aikaisempaa työkokemusta taloushallinnon tehtävistä sekä kokemusta jonkin taloushallintojärjestelmän käytöstä - Oma-aloitteista ja itsenäistä työskentelyotetta - Halua ja kykyä laadukkaaseen vuorovaikutukseen erilaisten ihmisten kanssa - Sujuvaa suomen kielen osaamista - MS Office-osaamista  Lisäksi eduksi katsotaan: - Aiempi kokemus kiertotalouden toimialalta tai erityinen kiinnostus alaa kohtaan Mikäli kiinnostuit Osto- ja myyntireskontranhoitajan tehtävästä Destacleanilla, lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 29.9.2019 mennessä seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/destaclean-osto-ja-myyntireskontranhoitaja-9-2019. Kerrothan hakemuksessasi myös mahdollisen aloitusajankohdan.  Destacleanista voit lukea lisää osoitteessa: http://www.destaclean.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointikonsultti Otto Seppälä (+358 44 055 0317, otto.seppala[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Destacleanin palvelukseen. 29.09.2019
Työpaikka Winpos B2B-Myyntipäällikkö Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian Sijainti: Kornetintie 6, 00380 Helsinki Haku-DL: 29.9.2019  Winpos Oy on toiminut Suomessa vuodesta 1997. Yrityksen toimipaikat sijaitsevat Vaasassa ja Helsingissä. Olemme osa Winpos Group konsernia, joka kuuluu pohjoismaiden johtaviin kassajärjestelmätoimittajiin. Winpos Groupin pääkonttori sijaitsee Uumajassa, Ruotsissa. Konsernilla on Suomen lisäksi toimipaikat myös Tukholmassa (SE), Oslossa (NO), Rönnessä (DK), Hampurissa (GER), Kosicessa (SVK), Lontoossa (UK), Leedsissä (UK) ja Fort Lauderdalessa (US).  Winpos Group työllistää yli 60 kokenutta ja omistautunutta asiantuntijaa, joista yli 30 työskentelee Suomessa. Tarjoamme kokonaisvaltaisia ja edistyksellisiä kassajärjestelmäratkaisuja, jotka perustuvat itse kehitettyihin ohjelmistoihin. Olemme jo toimittaneet ohjelmistolisenssejä noin 15 000 kassapäätteelle yhdeksään eri maahan. Asiakkaamme edustavat eri toimialoja, kuten vähittäiskauppa-, ravintola-, areena-, huvipuisto- ja risteilyalaa. Missiomme on auttaa asiakkaitamme menestykseen luotettavien, innovatiivisten ja kustannustehokkaiden kassajärjestelmien avulla.  Winpos etsii nyt Helsingin tiimiinsä aktiivista B2B-myyntipäällikköä. Tehtävässä liityt tiiviiseen myyntitiimiin vastaamaan Winposin kassajärjestelmäratkaisujen myynnistä prosessin alusta aina palveluiden toimitukseen ja laskutukseen saakka. Pääasiallisiin tehtäviisi kuuluvat muun muassa uusasiakashankinta sekä jo olemassa olevien asiakkuuksien hoito, myyntitapaamiset ja tarjouksien laatiminen.   Etsimällämme henkilöllä on jo kokemusta yrityksille tai kuluttajille suuntautuvasta myynnistä, jonka myötä kehittymispolkusi kohti itsenäistä myyntityötä on nopea. Sinun ei tarvitse olla vielä kokenut myynnin asiantuntija, vaan ennen kaikkea odotamme sinulta innokasta, positiivista ja aktiivista asennetta sekä aitoa kiinnostusta tehtäviä kohtaan. Tulet myös saamaan asiantuntevaa tukea kehittymisesi varmistamiseksi. Kattavan perehdytyksemme myötä saat vastuullesi pienempiä asiakkuuksia ja ajan myötä sinun on mahdollista saada lisää vastuuta ja siirtyä vastaamaan myös Winposin suurasiakkuuksista.  Winposin myyntitiimi on tiivis, kokenut ja hyvällä joukkuhengellä varustettu porukka, jossa jokainen saa vapaat kädet työskennellä omatoimisesti ja kehittyä ammatillisesti. Tarjoamme sinulle hyvän perehdytyksen, jonka osana mentorinasi toimii Winposin kokeneempi myyjä. Lisäksi tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkkauksen, joka perustuu kattavaan pohjapalkkaan ja tuloksen mukaan määräytyvään provisioon, noin 75-25 % suhteella. Winposilla on toimipaikkoja Suomen lisäksi ympäri maailmaa, joka mahdollistaa myös kansainvälisiin tehtäviin siirtymiseen. Hakijalta odotetaan:  - Aiempaa työkokemusta myynnistä  - Halua kehittyä myyjänä ja sitoutua Winposiin pitkäjänteisesti - Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa - Ajokorttia   Lisäksi eduksi katsotaan: - Kaupallisen alan koulutus  - Kokemus B2B-myynnistä - Ruotsin kielen osaaminen Tunnistitko itsesi tästä kuvauksesta? Lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si viimeistään 29.9.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/winpos-b2b-myyntipaallikko-9-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi sekä mahdollisen aloituspäivän.  Winposista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.winpos.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (+358 40 049 5946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Winposin työntekijäksi. 29.09.2019
Työpaikka Manpower Oy OSA-AIKAINEN KASSATYÖNTEKIJÄ Haemme asiakkaallemme reippaita   OSA-AIKAISIA KASSATYÖNTEKIJÖITÄ Vaasaan   töitä on tarjolla vaihtelevasti syksyn aikana mutta erityisesti joulusesongin alkaessa. - aikaisempaa työkokemusta kassamyyjän työstä - reippautta ja asiakaspalveluhenkisyyttä - kielitaitoa (suomi, ruotsi ja englanti)   Tarjoamme sinulle työn luotettavan yrityksen palveluksessa, mukavan työyhteisön ja mahdollisuuden kehittää osaamistasi ammattitaitoisessa ympäristössä. Työs soveltuu erinomaisesti myös opiskelijoille Hae tehtävää  www.manpower.fi - sivujen kautta rekisteröitymällä hakijaksi ja painamalla Hae-painiketta. Lisätietoja tehtävästä antaa ManpowerGroup Oy:n Senior Sales Consultant Mari Alahuhtala  puh. 040-652 8481 tai mari.alahuhtala@manpowergroup.fi 7.10.2019
Työpaikka Manpower Oy Huoltamokahvilatyöntekijä / Shell Kivihaka Haemme asiakkaallemme Pohjanmaan Asemat Oy:lle Huoltamokahvilatyöntekijää. Shell asemat Kivihaka ja Pitkäkatu  tarjoavat polttoaineen lisäksi ravintola-, veikkaus-, ja Select-myymäläpalvelut.  Oletko sinä hakemamme reipas ja asiakaspalveluhenkinen  KAHVILATYÖNTEKIJÄ HUOLTAMOLLE  Työ on pääasiallisesti asiakaspalvelutyötä asemalla toimivissa ravintola & pikaruokala ja Select-myymälä konseptissa. Työssäsi myyt ruoka-, ja kahvilatuotteita, päivittäistavaroita, polttoaineita, veikkausta sekä muita asemalla myytäviä tuotteita. Osallistut myös kahvilatuotteiden valmistukseen sekä tarvittaviin siivoustehtäviin. Edellytämme että olet täysi-ikäinen, rehellinen, omatoiminen ja sinulta löytyy aitoa kiinnostusta ja intoa asiakaspalvelu- ja myyntityöhön. Joitakin vuoroja tehdään myös yksin.  Puhut hyvää suomea ja tulet toimeen myös ruotsin- ja englannin kielellä.  Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn mukavassa työyhteisössä. Työpaikkasi on ensisijaisesti Shell Kivihaka n. 30-40h/3 vkoa,  mahdollisuus on  tehdä vuoroja myös Shell Pitkäkadulla. Työ soveltuu myös osa-aikaisena opiskelijalle. Hae tehtävää pikaisesti rekisteroimällä cv:si  www.manpower.fi  sivuilla  ja painamalla Hae-painiketta. Tehtävä täytetään heti kun sopiva henkilö löytyy. 21.9.2019
Työpaikka Manpower Oy Yötyöntekijä / Huoltamokahvila Haemme asiakkaallemme Pohjanmaan Asemat Oy:lle Huoltamokahvilatyöntekijöitä. Työpaikan sijainti on Shell Pitkäkatu. Shell Pitkäkatu tarjoaa polttoaineen lisäksi ravintola-, veikkaus-, ja Select-myymäläpalvelut.  Oletko sinä hakemamme reipas ja asiakaspalveluhenkinen  YÖTYÖNTEKIJÄ HUOLTAMOKAHVILAAN  Työ on pääasiallisesti asiakaspalvelutyötä asemalla toimivissa ravintola & pikaruokala ja Select-myymälä konseptissa. Työssäsi myyt ruoka-, ja kahvilatuotteita, päivittäistavaroita, polttoaineita, veikkausta sekä muita asemalla myytäviä tuotteita. Osallistut myös kahvilatuotteiden valmistukseen sekä tarvittaviin siivoustehtäviin. Edellytämme että olet täysi-ikäinen, rehellinen, omatoiminen ja sinulta löytyy aitoa kiinnostusta ja intoa asiakaspalvelu- ja myyntityöhön. Työvuorot sijoittuva ma-su klo 18.00  06.00 väliselle ajalle. Joitakin vuoroja tehdään myös yksin.  Puhut hyvää suomea ja tulet toimeen myös ruotsin- ja englannin kielellä.   Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn mukavassa työyhteisössä. Työpaikka on Shell Pitkäkatu, joka on avoinna 24h / 7. Työtä on tarjolla  n. 30-40h / 3 viikkoa. Työ soveltuu tehtäväksi vaikkapa opiskelujen ohessa. Hae tehtävää pikaisesti rekisteroimällä cv:si www.manpower.fi  sivuilla ja painamalla Hae-painiketta. Tehtävä täytetään heti kun sopiva henkilö löytyy. Lisätietoja tehtävästä ma-pe klo 9-15 ManpowerGroup Oy:n Senior rekrytointikonsultti Mari Alahuhtala puh. 040-652 8481 tai mari.alahuhtala@manpowergroup.fi 21.9.2019
Harjoittelupaikka ABB Oy Management Assistant Trainee Are you an active, positive person with a flexible approach for changing situations? Do you want to work in a peak point of a modern factory and learn about global business?    We offer you a trainee position (hourly work) in one of the most advanced ABB factories in terms of automation and digitalization with solid foundation for success. The internship would begin on November 1st, 2019. The position starts as a part time job, but we hope we could be the place for you for a trainee period during summer times as well.   Your responsibilities:   In your daily work you are helping to ensure that everyday organization runs smoothly. You are supporting the Management assistant and are backed by experienced colleagues.    Your tasks include:  " Event and meeting arrangements. " Preparation of presentation and other materials. " Internal communications. " Office maintenance tasks. " Various administrative support tasks.  " As you will be the substitute for the Management assistant during her holidays, you will be trained to take care of HR related tasks and travel management. What we expect from you: " Excellent interpersonal skills. " A flexible approach to changing situations. " Ability to prioritize and multitask, with excellent planning skills. " A friendly and approachable demeanor, along with a dynamic and enthusiastic approach to tasks. " Strong written and verbal communication skills in Finnish and English. " Solid IT skills in Microsoft Office, including MS Excel and PowerPoint. " Suitable Bachelor or Master studies for the position, e.g. marketing or communications etc. " Experience in assistant or customer service is considered a benefit. " Living ABBs core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues, and the business. " Above all, the right attitude and personal abilities are the key to this task. More about us   Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution  creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Lets write the future, together.   In Finland, ABB has about 5400 employees, making it one of the biggest industrial employers in the country. ABB Finland serves its customers in over 20 locations and has production sites in Helsinki, Vaasa, Porvoo and Hamina. As a global company, were also able to offer international job opportunities.   We offer you a challenging position in one of the most advanced factories at ABB in terms of automation and digitalization with solid foundation for success. You will have the opportunity to gain experience and develop your skills in an international and dynamic business environment.    Interested in joining the crew? Apply for the position by sending your application to johanna.keturi(a)fi.abb.com latest by September 30th, 2019.  For more information, please contact Johanna Keturi, Management Assistant, at +358 50 334 3821. September 30th, 2019
Työpaikka Sector Alarm Oy Myyntiedustaja Myyntiedustajaksi Sector Alarmille.   Sector Alarmin kotihälytysjärjestelmä suojaa ja valvoo koteja. Hälytyskeskuksemme ja asiakaspalvelumme takaavat asiakkaillemme henkilökohtaisen palvelun kellon ympäri, vuoden jokaisena päivänä.  Etsimme joukkoomme ihmiskeskeisiä, myynnistä kiinnostuneita tekijöitä, joilla on ennen kaikkea halu oppia uutta. Työ sopii mainiosti myös opiskelujen ohelle, koska aktiivinen työaikamme on iltaisin ja tarjoamme myös osa-aikaista työtä, jolloin työviikko kattaisi kolme päivää. Edellytämme hakijoilta täysi-ikäisyyttä, nuhteetonta taustaa ja kiitettävää kielitaitoa suomen ja ruotsin osalta. https://fi.sectoralarm.fi/meilletoihin/avoimet-tyopaikat/ Lisätietoja myös numerosta +35840 684 4693 20.10.2019
Työpaikka Jollas Instituutti Projektityöntekijä Tyyppi: Kokoaikainen/osa-aikainen, määräaikainen vuoden 2019 loppuun Työaika: 30-37,5 h/vko Toivottu aloituspäivämäärä: Lokakuun alku 2019 Sijainti: Ässäkeskus, Fleminginkatu 34, 00510 Helsinki Haku-DL: ti 24.9. Huomioithan, että etenemme haussa jo hakuajalla.  Jollas Instituutti auttaa s-ryhmäläisiä muutoksessa  riippumatta siitä, millaisesta muutoksesta on kyse. Jollaksen toiminnan tarkoitus on luoda ylivoimaista kilpailuetua S-ryhmän liiketoiminnoille kehittämällä osaamista ja tukemalla muutosten läpivientiä.  Jollaksessa jokainen valmennus oivalluttaa ja haastaa valmennettavaansa  tähtää muutokseen, pieneen tai suureen. Tavoitteemme ei ole vaatimaton: haluamme olla Suomen arvostetuin palvelualan muutoksen asiantuntija. Verkostossamme on 35 omaa pedagogiikan ja liiketoiminnan ammattilaista sekä tarkoin valitut, alansa parhaat freelancerit ja kumppaniyritykset. Jollaksessa valmennetaan kaikkia henkilöstöryhmiä myyjistä asiantuntijoihin ja johtoon, jotta liiketoiminnot voivat menestyä ja tuottaa laadukkaita palveluja asiakasomistajille ja S-ryhmän muille asiakkaille. Tarjoamme opiskelijoillemme lähivalmennuksien lisäksi monipuolisia digitaalisia oppimisratkaisuja itseopiskeluaineistoista vuorovaikutteisiin oppimispeleihin. Digitaalisessa oppimisympäristössämme, eJollaksessa, opiskellaan vuosittain yli 40 000 verkkokoulutusta ja tavoitteenamme on kehittää digitaalisia oppimisratkaisujamme jatkuvasti.  Etsimme Jollakselle Projektityöntekijää määräaikaiseen työsuhteeseen Ässäkeskukseen Helsinkiin! Jollaksella on käynnissä verkko-oppimisympäristön uudistus, jossa verkkokoulutusten ilmettä sekä toteutusta modernisoidaan ja tämän seurauksena Jollaksen tiimi tarvitsee lisäkäsiä avukseen, kenties juuri sinua? Projektityöntekijänä uudistat olemassa olevien verkkokoulutuksien ilmettä ja opiskelukokemusta uuden sisällöntuotannon työkalun avulla sekä testaat, että uudistetut verkkokoulutukset toimivat käyttäjäystävällisesti niin mobiilisti kuin tietokoneellakin. eJollaksen verkkokoulutukset koostuvat teksteistä, kuvista, spiikeistä, videoista ja erilaisista harjoitteista.  Tässä roolissa aiemman työkokemuksen sijaan tärkeämpää on huolellinen ja tarkka asenteesi työtä kohtaan - haluat työsi jäljen olevan laadukasta ja viihdyt myös rutiiniluontoisten tehtävien parissa. Omaksut nopeasti uudet järjestelmät ja näemme eduksi, jos sinulta löytyy kiinnostusta ja silmää sähköisten opiskeluympäristöjen visuaalisen ilmeen sommitteluun. Saat työhösi hyvän perehdytyksen ja mukavassa tiimissä tukenasi ovat graafikko sekä pedagogiset että teknisen asiantuntijat. Tehtävä on määräaikainen vuoden 2019 loppuun ja toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian jo lokakuun alkupuolella.  Tarjoamme sinulle: - Tilaisuuden kerryttää työkokemusta ainutlaatuisessa muutoksen ja valmennuksen asiantuntijayrityksessä - Mahdollisuuden kasvattaa osaamistasi uudistushankkeessa, jossa työnjälkesi näkyy kymmenille tuhansille s-ryhmäläisille - Hyvän perehdytyksen työtehtäviin - Joustavan työn ja osaavan tiimin, jossa apu on lähellä Hakijalta odotetaan: - Huolellista, pitkäjänteistä sekä oma-aloitteista työskentelyotetta - Sujuvaa tietokoneen peruskäytön hallintaa ja kykyä omaksua nopeasti uusia järjestelmiä - Sujuvaa suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa  Lisäksi eduksi katsotaan: - Graafinen osaaminen ja kiinnostus (esim. opintojen kautta) Oletko sinä etsimämme Projektityöntekijä? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si mahdollisimman pian mutta viimeistään tiistaihin 24.9. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/jollas-instituutti-projektityontekija-9-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten kandidaattien kanssa jo hakuajalla.  Jollaksesta voit lukea lisää osoitteessa: http://www.jollas.fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Vilma Vuorinen (050 513 4740, vilma.vuorinen[ät]atalent.fi).  Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi Jollakselle. 24.09.2019
Työpaikka Geometrix Fullstack Developer (Geographic Information System) Geometrix: Fullstack Developer (Geographic Information System) Sopimustyyppi: Vakituinen, kokoaikainen Työaika: 37,5 h/vko tai neuvoteltavissa Aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian, neuvoteltavissa Sijainti: Kutomotie 16, 00380 Helsinki Vaatimukset: Ohjelmointiosaamista JavaScriptillä, HTML:llä, CSS:llä ja Java EE:llä Positio: IT, Ohjelmistokehitys, Tekniikka Hae viimeistään: ti 1.10.2019  Geometrix Oy on helsinkiläinen paikkatietojärjestelmiä tekevä ohjelmistoyritys. Teemme karttapohjaisia tiedonhallintaratkaisuja ammattikäyttöön. Asiakkaitamme ovat liikkuvaa työtä tekevät toimijat, jotka haluavat tehostaa liiketoimintaansa. Tuotamme asiakkaillemme huippuluokan mobiili- ja web-sovelluksia monimutkaisen tiedon käsittelyyn yksinkertaisella tavalla.  Geometrix on yhteensä 13 henkilön rento asiantuntijaorganisaatio, jonka kokeneeseen joukkoon haetaan nyt Fullstack Developeria tuotekehityksen pariin. Geometrixin karttapohjaista toiminnanohjausjärjestelmää hyödynnetään eri toimialoilla esimerkiksi ajoneuvonseurannassa, työmaapäiväkirjana, työaikakirjauksissa sekä työnohjauksessa. Tutustu lisää Geometrixiin ja heidän tuotteeseen oheisesta videosta:  https://www.youtube.com/watch?v=oRsGK2V8NXA  Aloittaessasi tehtäväsi liittyvät Geometrixin ratkaisun käyttöliittymän ja käytettävyyden (UI/UX) jatkokehittämiseen. Tehtäväsi on kehittää tuotteesta intuitiivisempi ja parantaa olemassaolevia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia sekä luoda graafisia kuvakkeita, jotta tuotteen visuaalinen ilme vastaisi toivottua lopputulosta. Saat vapaat kädet ja päätösvaltaa vaikuttaa tuotteen visuaalisuuteen alusta alkaen ja Geometrixillä arvostetaan mielipidettäsi ja uusia ideoita. Tulevaisuudessa pääset myös mukaan erilaisiin asiakasprojekteihin esimerkiksi julkiselle sektorille, rakennusalalle, logistiikkaan, valvontaan ja kunnossapitoon. Osaamisesi karttuessa vastuullasi on kehittää koko fullstackiä palvelinpuolelta ohjelmointirajapintoihin ja frontendiin. Tehtävästä on erinomaiset mahdollisuudet lähteä kehittämään omaa osaamista sekä urapolkua esimerkiksi mobiilikehitykseen, asiakasvastuullisempiin tehtäviin, projektinvetovastuuseen tai lead-rooliin oman kiinnostuksesi mukaan.  Tehtävä sopii hyvin jo jonkin verran ohjelmointikokemusta kerryttäneelle kehittäjälle, jolla on visuaalista silmää ja kiinnostusta sekä käytettävyydestä ja käyttöliittymistä että intoa laajentaa omaa osaamista myös backend-kehittämiseen. Geometrix etsii ensisijaisesti kokoaikaista kehittäjää, mutta joustoa löytyy, mikäli opintosi ovat esimerkiksi loppuvaiheessa. Geometrix toivoo, että voisit työskennellä vähintään 30 tuntia viikossa.  Geometrix tarjoaa: - Vastuuta ja vapautta UI/UX-kehittämiseen Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät ja asiakasprojektit paikkatiedosta kiinnostuneelle âÆ Geometrix on mukana esimerkiksi energiasektorilla, kaupunkitekniikassa ja Smart City -projekteissa - Mahdollisuuden kehittää osaamista laajasti sekä urapolkuja mielenkiintosi mukaan - voit laajentaa osaamistasi esimerkiksi mobiilikehitykseen ja/tai laajentaa tehtävänkuvaasi esimerkiksi lead-rooliin - Opinnäytetyömahdollisuuden - Mukavat toimistotilat ja sijainnin Pitäjänmäessä hyvien liikenneyhteyksien varrelta - myös autopaikka tarjotaan - Monipuoliset työsuhde-edut, kuten lounasetu, virikesetelit ja kuntosali - Kattavan perehdytyksen sekä kokeneen ja rennon tiimin tuen matalassa organisaatiossa - Joustavat työajat ja etätyömahdollisuuden - Mahdollisuuden osallistua alan koulutuksiin Toivomme sinulta: - Itsenäistä ohjelmointiosaamista HTML:llä, CSS:llä, JavaScriptillä ja Java EE:llä (plussaa jQuerystä, Angularista, Reactista, Vue:stä ja/tai Hibernatesta ) - Jonkin verran aikaisempaa työkokemusta kaupallisesta ohjelmistokehityksestä esimerkiksi kesätöiden tai harjoittelujen parista - Opintoja relevantilta alalta - Oma-aloitteista ja itsenäistä otetta työskentelyyn - Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa  Lisäksi eduksi katsotaan: - Kiinnostus paikkatietojärjestelmiin ja karttapalveluihin Kuulostaako tämä sinun seuraavalta urastepiltäsi? Hienoa! Lähetä meille CV sekä hakemuskirje PDF-muodossa viimeistään ti 1.10.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/geometrix-fullstack-developer-geographic-information-system-9-2019. Jos sinulla on LinkedIn, GitHub- , Stack Overflow tai muu vastaava profiili, linkitä ne myös ansioluetteloosi. Kerrothan hakemuksessasi palkkatoiveesi sekä mahdollisen aloitusajankohdan. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla, joten hae tehtävään mahdollisimman pian!  Tässä tehtävässä tulet työllistymään suoraan Geometrixin palvelukseen.  Lue lisää yrityksestä täältä: https://www.geometrix.fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Miili Reponen (0504754889, miili.reponen[ät]atalent.fi). 1.10.2019
Työpaikka LINK Mobility (Junior) Account Manager Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - valmistunut Työaika: 38 h/vk Toivottu aloituspäivämäärä: Sopimuksen mukaan mahdollisimman pian Sijainti: Rajatorpantie 8 A, 01600 Vantaa Haku-DL: 2.10.2019  LINK Mobility on Euroopan johtava digitaalisen mobiiliviestinnän tarjoaja. Tarjoamme laajan valikoiman innovatiivisia ja skaalautuvia mobiilipalveluita toimialasta riippumatta, luoden arvokasta digitaalista lähentymistä yritysten ja asiakkaiden, sekä alustojen ja käyttäjien välillä. Asiakkaitamme ovat hyvin monipuolisesti eri toimialojen yritykset - suurista johtavista brändeistä aina pienempiin yrityksiin.  Vuonna 2016 toimimme yhdeksässä maassa. Siitä lähtien liikevaihtomme on lähes kolminkertaistunut, ja nykyään toimimme yli 500 LINKkiläisen voimin 18 maassa. Etsimme nyt uusia tiimin jäseniä kasvavaan joukkoomme. LINKkiläiset ovat asiantuntevia, ennakkoluulottomia, uteliaita ja ketteriä joukkuepelaajia, joiden tavoitteena on aina toimittaa parhaita mobiilipalveluja asiakkaillemme.  Haemme (Junior) Account Manageria osaksi LINK Mobilityn Suomen organisaatiota. Tässä tehtävässä pääset vastaamaan koko myyntisyklistä alkaen ensikontaktoinnista aina kauppojen syntymiseen ja pitkäaikaisen asiakassuhteen ylläpitoon asti.  Työtehtäväsi sisältävät muun muassa potentiaalisten yritysasiakkaiden kontaktointia, myyntitapaamisia, tarjousten laatimista ja sopimusneuvotteluja. Ajan myötä asiakasportfoliosi kasvaa ja tulet huolehtimaan omien asiakkuuksiesi ylläpidosta ja lisämyynnin tehtävistä. Tulet saamaan Suomen tiimiltä ja konsernitasolta kattavan perehdytyksen ja edistyneet työkalut tehtäviisi, sillä haluamme tukea kehittymistäsi osaavaksi LINKkiläiseksi osana tuloksellista myyntitiimiämme.  Odotamme, että olet jo päässyt tekemään tavoitteellista myyntityötä kuluttaja- tai yritysasiakkaiden parissa. Vaikka näemme aikaisemman B2B-myyntitaustan eduksesi, tämä tehtävä voi myös olla askeleesi kuluttajamyynnistä yritysmyynnin asiakaspäällikön tehtäviin. Emme edellytä tehtävään tiettyä opintotaustaa, mutta näemme kaupallisen koulutuksen eduksesi. Niin ikään ymmärrys toimialastamme ja digitaalisen mobiiliviestinnän ratkaisuista katsotaan eduksesi. Aiempaa kokemusta tärkeämpää on aktiivinen ja motivoitunut asenne myyntityöhön, halu saavuttaa tuloksia ja halu tuottaa lisäarvoa asiakkaillemme palveluidemme avulla.  LINK Mobilityn (Junior) Account Managerina voit seistä ylpeästi edustamiesi tuotteiden takana, sillä ratkaisumme tunnetaan laadukkaina ja ne tuottavat asiakasyrityksillemme selkeää lisäarvoa. Pääset osaksi matalahierarkista ja rentoa, mutta työhön tavoitteellisesti suhtautuvaa tiimiä. Olemme kansainvälisesti kasvava organisaatio, joten meillä aukeaa etenemismahdollisuuksia sitoutuneille tekijöille niin Suomessa kuin maailmallakin. Tämä onkin erinomainen vaihe liittyä porukkaamme, sillä vuodesta 2016 lähtien olemme laajentaneet yhdeksään uuteen maahan ja tuoteportfoliomme kasvaa ja kehittyy alati vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeita. Hakijalta odotetaan: -Aiempaa kokemusta B2B- tai B2C-myynnistä -Itseohjautuvaa asennetta ja motivoitunutta otetta myyntityöhön -Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa  Lisäksi eduksi katsotaan: -Soveltuva koulutustausta esimerkiksi kaupallisten opintojen parista -Mobiiliviestinnän ja digitaalisten ratkaisujen tekninen ymmärrys -Aiempi kokemus CRM-järjestelmistä Mikäli kiinnostuit ja koet soveltuvasi (Junior) Account Managerin tehtävään LINK Mobilitylle, lähetä hakemuskirjeesi, CV:si ja viimeisin opintosuoritteesi viimeistään 2.10.2019 seuraavan linkin kautta: https://apply.atalent.fi/link-mobility-junior-account-manager-9-2019. Mainitsethan hakemuskirjeessäsi myös palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän. Lähetäthän hakemusdokumenttisi PDF-muodossa.  Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme LINK Mobilityn palvelukseen. LINK Mobilityyn voit tutustua tarkemmin osoitteessa: https://linkmobility.fi/  Tehtävästä, aikataulusta ja hakuprosessista voit kysyä tarkemmin aTalent Recruitingin rekrytointipäällikkö Mikko Lahdelta (+358 400 495 946, mikko.lahti@atalent.fi.) 02.10.2019
Työpaikka Veslatec Särmääjä Tehtäviisi kuuluvat erilaiset ja -kokoiset särmäystyöt rennossa ja osaavassa ympäristössä. Kiireinen työtahti ei tässä porukassa haittaa, kun töissä on mahtava meininki.  Tarjoamme sinulle määräaikaisen tehtävän kilpailukykyisellä palkalla, kannustavan tiimin ja Manpowerin tuen kaikissa työsuhteeseen liittyvissä asioissa. Työ on 3-vuorotyötä ma-pe. Jos haluat osaksi kasvavaa yritystä, positiivisia tulevaisuudennäkymiä ja mukavaa työyhteisöä, hae paikkaa heti! Onnistut tehtävässä kun sinulta löytyy:  - alan koulutusta ja työkokemusta vastaavasta - ohjelmointitaidot - omatoimisuutta ja korkeaa motivaatiota - tarkkuutta ja huolellisuutta - huumorintajua ja tiimihenkeä Hae tehtävää www.manpower.fi -sivujen kautta rekisteröitymällä hakijaksi ja painamalla Hae-painiketta. Hakuaika päättyy 29.9.2019, mutta voimme olla yhteydessä hakijoihin jo aiemmin.  Voit myös soittaa ja kysyä lisätietoa. Puheluusi vastaa rekrytointikonsultti Susanna Määttä numerossa 040 183 8301. 29.9.2019